Kızlar ilk gebeliğim 3 yıl oldu kızım 3 yaşında şuan 33 haftalık gebeyim Sezeryan olduğum için karnım çok kaldı ikinci kere sezeryan olacağım,yine karnımın kalması beni sıkıntıya sokuyor zayıfm 54 kiloyum göbek kötü duruyor ikinci de doğumdan sonra bağlasam hemen sizce o kalan göbeğim de toparlar mı 🥲neler denedim sporlar taytlar korsleer ben zayıflıyorum göbeğim gitmiyor 😣