Kızlar koltuk altıma ağda yaptım yakmışım üstelik duvak bile değildi ağda yüksek ihtimalle çekme şeklimden dolayı tahriş ettim ve ciddi anlamda kararma olmuş o yanan kısımlar normal de koltuk altım beyazdır ve ilk kez ağda yapmıyorum hep yaparım acaba hamilelikten dolayı mı oldu veyada geçer mi sizce böyle bişey yaşadınız mı