Sukella Yakın zamanda doğum yapan ve tecrübelerini paylaşabilecek biri var mı? Dr ismi ? Doğum ücreti ? Teşekkür ederim şimdiden
Gulendam34 Selam ben şuan da oraya gidiyorum doktorum Ayşe solaroglu hanım doğum ücreti 3600-4000 arası sezaryen normal e göre değişiyor hastaneden ve doktorumdan memnunum :)
Sukella Gulendam34 çok teşekkür ederim. Ben bugün kızımın göz kontrolü için tesadüfen gittim. Kadın doğum yeni binaya taşınmış çok güzel olmuş tertemiz Ayşe hanımı da duymuştum sağolun tekrar
Gulendam34 Emine1235 civardaki en uygun hastane diyebilirim kolon hastanesi Memorial le falan görüştüm 6000-7000 diyorlar :)
Sukella Gulendam34 aralıkta kolan 7000 dedi ocakta 8000 Gerçekten delirmişler :) Siz de bu çevrede mi oturuyosunuz? Kaç haftalıksınız
Emine1235 Gulendam34 evet öyleymiş bende Cumartesi görüşmeye gittim. Özgür hm ile. Anlaştık Çarşamba randevum var inşallah ilgisi güzel DİE üçretler dediniz gibi ve yeni binası cok hoş
Gulendam34 Sukella 30+3 oldum bugün ben Başakşehir deyim doktorumdan çok memnun olduğum geliyorum biraz uzak ama doktor da çok önemli
Mutluhamis Sukella sezeryanla doğuma mı kolan o kadar dedi? Ben bayrampaşa kolana gidiyorum hattq arkadaşım geçen yaz 2.5 a doğum yaptı size yanlış Bilgi vermişler
Sukella Gulendam34 baya iddialı uzaklık :) ne güzel içinize sinmiş Benim evimin yanı gibi nerdeyse gözümün önünde kaöırmışım
Sukella Gulendam34 amin hepimize zamanında hayırlı doğumlar nasip etsin rabbim Sağol yardımların için