Kızlar 14 haftalığım 3 4 gundur karnim yırtılıyor gibi aci hissediyorum sanki icerden karnımın degisik noktaları yırtılıyor yanj hatta dün ishal oldum kefir içtim gevti bugun de kola içmiştim biraz mideme kramp girdi ondan mi oldu nokdu bilmiyorum yumruk gibi bisey var sanki midemde birden girdi kramp gibi neden olur bu aralar biraz inc eğitilmiş olabilirim hatta bugun sifir kollu gezdim ev iyi diye ama normalde alışık değilim ondan mi ki