eyoplk Haftada erkeğe benziyo denilen bebeğimize 16+5de %98 kız denildi erkek diyen devlette tarama testi yapan perinatologdu kız diyen ise özelde bir doktordu cinsiyetimiz kesin midir artık tekrar erkek derler mi doktor bacak arasına baktı ve pipi falan yok dedi ama yinede emin olamıyorum