Yerinde olsam yalvarır yakarır serklaj olurdum, çünkü ileriki haftalarda riski göze almak istemiyorlar 12 haftada 32 mm ve hersey yolundayken 22 haftada 30 mm ve hunilesme baslamıstı buraya kadar herşey okey buna bile okey. Ama bir anda 8mm kadar düştü şuan en son 18 mm di 27 hafta oldum hafta ilerleyince haftan büyüyor ve yapmıyorlar. Aslında 22 de bile istedim dikişi ama yapmadılar ilerlersin dediler 24 te de haftan büyüdü dediler. Riske atma iyi bir perinatolıg bul ve serklaj iste gerekirse ücretli özelde yaptır. Çünkü sonrası çaresizlik oluyor.. İleri haftalarda risk almak istemiyolar. Şuan ben doğurdum doğuracam derken piskolojim alt üst durumda çaresiz koymasın Allâh kımseyi..