Kızlar 37. Haftama girdim geçen hafta su seviyesi iyidi fakat bu hafta gittiğim de suyumun azaldığıni söyledi doktorum sebebi benim az su icmem veya plesanta yaslanmasi olabilir dedi bu nedenle erken kontrole çağırdı bu hafta bol su içip tekrar kontrole gideceğim su seviyem eğer artmazsa doğumu biz başlatacagız dedi 😬çok heycanliyim stresliyim bu durumu yasayanlar varmı doğumu biz başlatacağız dedi ama acaba normal doğum olucakmi yine 🫠