beyzamezral Merhaba fetal dna için yer araştırıyorum. Doktorum üç tane yer önerdi. Araştırdım ama kararsız kaldım. Primis dnalab, nevagen, genoks firmalarında yaptıp veya tavsiyede bulunan olur mu acaba😍
SM5534 beyzamezral Genoksdan şikayet çok duydum diğer firmaları hiç duymadım panorama şirketi iyi deniliyor hoş ben panoramada kan verdim 3 defa veri yetersiz denildi dedi. Daha kan vermicem paramı iade yapın psikolojikmen çöküyorum bu şekil demiştim sadece detaylı ultrasyona girmiştim
gunes_22 beyzamezral PRİMİSDnAlab a yaptırdım danışmanım İlknur hanımdı çok ama çok memnun kadım doktorum öndermişti başka da bir yer araştırmadım iyiki oraya yaptırmışım 5 günde de çıktı sonuçlar şiddetle öneririm🙏
oznurisiksonmez beyzamezral Genoksta yaptırdm tam 3 günde sonuclandı ve ilgililer memnun kaldım beyzamezral arkadaşım nevagende yaptırdı 2 haftadır sonuc bekliyo
buketdeniz19 beyzamezral ben nevagende yaptırmıştım çokta memnun kaldım bölge sorumlum çok ilgili bir adamdı aynı zamanda firma da çok ilgiliydi 10 gün içerisinde sonucum çıktı hatta bana cinsiyeti size bile söyleriz isterseniz demişlerdi normalde doktordan başkasına söylemiyorlar
beyza_gmsgl beyzamezral ben Ataşehir genetikte yaptırdım sonuçta 10 iş gününde çıktı.doktorum 3 yer tavsiyeetti. Benim burayı tercihimde ki etken kanı kendi doktorları türkiyede kendi laboratuvarlarında analiz ediyolardı diye
lixiana Genoks firmasında yaptırdım 1 haftadan kısa bi sürede sonuçlandı çalışan hanımefendi cok güzel ilgilendi☺️
selos1 beyzamezral Primis Dna lab da yaptırdım 4 günde çıktı sonuclarım benimde. Cinsiyeti de doktora giden raporda yazıyor.