nur0633 1_2_3_4 canım başkent kart başvuru dedigin zaman nette ilk cıkan sayfaya gir bilgilerini ve yazman gerekiyor ama geçenlerde bi tanidik araba aldi , onunki bu ay kesilmiş . Sanırım üstünde bisi olmaması gerekiyor. Tam bilmiuorum ama sen ara istersen