Ebruelaefsa aynen katılıyorum sana gerçekten vasat bir hastane ne ilgi var ne saygı sanki sen kölesin ölmeye gelmişsin gibi davranıyolar. Allah ellerine düşürmesin. Üçlü test sonucum riskli çıkmasi sonucu sevk ile il dışından geldim önce bebeği aldır dediler sonra ultrason da midede baloncuk var genetik bişey olabilir amniyosentez yapılsın kesin sonuç dediler amniyosentez yapıldı normal çıktı sonucu sonra dediler ki ileri tetkik gerekir tek başına normal çıkması anlamsız detaylı ultrason dediler üç gün sonra ya gün verdi yalvar yakar aynı güne aldık hocam midedeki sorunu gördünüz mü dedim ona da başkası baksın dedi resmen üç dakika sürdü detaylı dedikleri ultrason fetal eko vs hepsi yapıldı normal çıktı daha sonra kanamam oldu doğumhanede beklerken hemşireye beni burdan nereye alırlar dedim ameliyata alır doğum başlar dedi ama benim biseym yokmuş ki dedim o zaman almazlar dedi ilerleyen haftalarda kanamaya sebep bulamadılar ikinci kez oldu yine sebep bulamadılar her gittiğimde yatış yaptılar gelişim geriliği başlamış neden dedim yine sebep bulamadılar genetik bişey olabilr dediler ultrason a bakarken ordaki perinatolog neden bakıp duruyorum ki zaten baştan beri riskli bir gebelik dedi ben de bu söz üzerine Zekai Tahir e gitmeyi tercih ettim. İki ay boyunca mide denilen sorun Zekai Tahir de böbrekte genişleme sorunu olarak belirdi mr istendi o kadar güzel davranıyorlardı ki psikolojik olarak zaten çöktm sürekli seni anlıyoruz çok zor inşallah düzenleck diyordu hemşiresi uzmanı asistanı profu resmen bişey varsa da rahatlatiyor. Allah Zübeyde Hanımdaki hekimlerin eline düşürmesin.