pimpirikliana 12 haftalık hamileyim Dr m tansiyon için önlem amaçlı bu ilacı başladı kullanan var mı acaba 🤔 Eczacınının üzerinde yapıştırdığı etikette gebelikte kullanılmasın yazıyor 🤷♀️
dilaradoyan pimpirikliana ilaçların çoğunda prosedür gereği öyle yazar. Doktorunuz verdiyse durumunuzu değerlendirip vermiştir ☺️
mercikom pimpirikliana ben ecoprin 150 mg kullandim. 20. Haftadan sonra perinatalog baslamisti vucut kitle endeksim yuksek diye 32. Haftada doktrorum birakmami soyledi biraktim.
sarilale123 pimpirikliana ben jullandım ama çok çok düşürdü tansiyonumu normal ecoprine döndük sonradan. İlk gebeliğimdede kullandım sıkıntı olmadı
Buhati pimpirikliana ben kullandım kan sulandırıcı tansiyon sebebi ile pıhtı atmasını önlemek amaçlı yazılıyor 36. Haftada bıraktırdı doktor
pimpirikliana dilaradoyan bende öyle düşündüm ama yinede bi soru işareti oluştu çok teşekkürler cevabınız için
pimpirikliana mercikom anladım ne için başlamıştı size Dr 🤷♀️erken haftalarda başlamak korkuttu beni biraz
mercikom pimpirikliana gebelik zehirlenmesine onlem olarak basladi. Vucut kitle endeksim yuksek diye.
pimpirikliana mercikom anladım peki kaçıncı haftada doğum yaptınız acaba? Herhangi bir sıkıntı yaşamadınız inşallah 🙏
sarilale123 pimpirikliana eğer tansiyon aletiniz varsa ölçün, 2gğnde bir başım ağrıyordu meğer tansiyonum çok düştüğü içinmiş
pimpirikliana Buhati anladım çok teşekkür ederim ☺️ doğumu kaçıncı haftada yaptınız acaba tansiyonunuz yükseldi mi ilerleyen haftalarda
Buhati pimpirikliana 39+5te doğum yaptım sıcak bastıkça tansiyonum yükseldi doğum sonrası da dil altı verdiler bir sorun yaşamadım