@nrybysk sağlıklı bi şekilde gelir inşallah bütün bebişler güzel bir doğum geçirelim inşallah hepimiz 🌸aynen sabırsızlanıyoruz artık doğsun kavuşalım diye😅 doktora ben gelmeye niyeti yok dediğimde güldü daha zamanı var bi bakarsın burdan çıktıktan sonra sancın başlar gelirsin dedi ama 2 haftaya kadar zamanı var dedi olmazsa suni sancı vericeğiz dedi suni sancı hiç istemiyorum inşallah bebiş kendi gelmek ister