Kızlar ben yine kiz kardeşim için yazıyorum kendisi 20 nisan adet günüydü fakat 6 gün önce olup bugun adet oldu sadece folik asit kullanıyordu kendisi neden bu kadar erken oldu gecikmesini anlarım ama bu kadar erken neden adet olmuş olabilir stres oluyor sadece bu ay hamile kaldım kalmadım stresi 2 senelik evli hiç korunmadilar eşiyle kadin doktoruna gitti eşi de göründü temiz çıktı eşi sadece sperm kalitesini yükseltmek için suya eritme bisey içiyor lütfen cevap verirseniz sevinirim ovulasyon takibi yapıyor her ay yumurtlama görüyor o günü ve diğer 3 günü değerlendiriyorlar