eyvahamileyim 3 gün önce açılmam başlamış iken üç gündür sancı yok açılma durdu, sizlerin açılma hikayeleri nelerdir?
ilaydaltan eyvahamileyim benim 36 dan beri 1 cm açılma var 37+5 im nstde de sancım da çıkıyo ama bebek kanalda değil
eyvahamileyim ilaydaltan doktorunuz ne yorum yapıyor, açılma olması için siz bir şeyler yapıyor musunuz
erikceren23 eyvahamileyim açılma olması için bende etki eden merdiven inip çıkmam olmuştu. Çok yürüyüş yaptım ama fayda etmedi beş katı on defa inip çıkmıştım o şekilde açılma olmuştu.
ilaydaltan eyvahamileyim yapmadığım kalmadı temizlik her gün zaten doğum hareketleri vs ama kanala girmiyo doktorum 39 u görür bu açılma diyo bakalım
gamzelicee erikceren23 nasıl çıkabildin o kadar ya aklım gitti kaç haftalıktın ben 38+5 im bende deneyeyim mi
Fatmaaz İlk gebeliğimde 37+5te 1 cm açıklık vardı sadece Doğumum 39+6da oldu gece 11de suyum geldi 1de sancılar başladı gece 3te 3 cmdi 5te 5 cm oldu sabah 8de 10 cm oldu doğum başladı
erikceren23 gamzelicee 40 haftalıktım tek başıma değildim çıkıp inerken eşimde yanımdaydı ona tutunuyordum. İlk beş defa inip çıktıktan sonra yarım saat dinlendim sonra tekrar ettik. Çok zordu gerçekten ama başka seçeneğin yoktu çünkü benim aynı zamanda sancıların da vardı ama açılmam yoktu.
User003 32 haftadan beri açılmam var önce 2 cm di 34 de tekrar erken doğuma gittim 3 cm di durdurdular iki defa da şuan 35+3 hala 3 cm açılma bu şekilde devam ediyorum