Cemsal Kizlar eylulde kimyasal gebelik yasadim betam 102 idi adet gunumde baktirmistim . Bugun yine test yaptirdim bir gun gecti adetim deger 101 saka gibi ayni gebelik var sevinemedim bile sonuca yine kimyasal olur diye korkuyorum
Sulee123 Cemsal değer düşmüş kimyasaldır yarın birdahaki yaptırın bakalım normalde 200 çıkması lazımdı
Sulee123 Cemsal aaa pardon yanlış anlamışım o eylüldeki degeriniz galiba biraz bekleyin ümitsizlik kapılmayın hemen yarın birdahaki yaptırırsınız artması önemli değer öd geç döllenme olabilir
Minnosizmmm Cemsal canım değerin 2 güne bir 2 kat artiyorsa sıkıntı yok çokta düşük çıkmamış sıkıntı yapma inşallah güzel haberlerini alırız korktuğun gibi çıkmaz
Duyguxx Cemsal canım Allah hayırlısını versin hemen ümitsizliğe kapılma.. geçen sene dış gebelik geçirdim bu yıl aynı zamanlar hamile kaldım. Gecikmemin 8. Günü beta değerim 11 çıktı çok korktum yine tekrarladı mı dış gebelik diye ama hamdolsun normal bir gebelik geçiriyorum. Geç döllenmeden kaynaklıymış
Cemsal Minnosizmmm erken gebelik testi yapmistim adetten 5 gun cikmamisti yarin yaptirsam deger kac olmasi gerekir
Minnosizmmm Cemsal canım yani bugün kan verdin beta hcg değerin 101 cıktı dimi doğru anladım? Cumartesi bidaha baktır 202 ı olması lazım minumum
Sulee123 Cemsal genelde kimyasaldan sonra normal gebelik oluyor öyle yazıyorlar buraya işh değildir normaldir çok pinpirikli davranma biraz zor ama geçsin bakalım 2 3 gün eğer zaten sağlıksızsa vücut onu atıyor bu bekleme süreci çok yoruyor malsf 🥴
bebekteyaparimkariyerde Cemsal geç döllenmede bta daha düşük olması gerek canım.sen doktoruna danışmalısın bence şuna her kafadan bir ses çıkar sana.ama biraz içini rahatlatmak istiyorum benimde adet günümde bthcg 99du.yani olması gereken gibi görünüyor puan için.
Meralll Duyguxx şimdiki gebeliğinizde mi 11 çıkmıştı? Benim de 4. Haftada 5.85, 4+2 de 9.15, 4+4 de 12,69 çıktı.. bana çok düşük geliyor korkuyorum haftaya Salı kontrolüm var. Dış gebeliği kaçıncı haftada nasıl anladınız?
Fidansvnccm Cemsal canim.benimde ilk saglik ocaginda baktirdigimda 117 cikmisti doktorla ebe dis gebelik olabilir dediginde cok uzulmustum ama gec dollenme olmus 2 gun sonra baktirdigimda 750 olmustu insallah seninde oyledir sikma canini
Minnosizmmm Meralll canım korkutmak istemem ama kimyasal ya da dış gebelik olabilir bi doktora görün derim benim dr böyle düzensiz artış oldu sonra birden düşüşe geçti kimyasal gebelik yaşamışım
Amyleec Meralll değerinizin iki gün de bir iki katına çıkması gerekiyordu ama artmamış sizi üzmek istemem ama bence kendinizi çok kaptırmayın insan daha çok üzülüyor ben de buna benzer bir durum yaşamış ve çok üzülmüştüm
Duyguxx Meralll 5 haftalıkken dış gebeliği anladık 1550 olan beta değerim 2 gün sonra 1400 olmuştu ve kese yoktu görünmüyordu . Şimdiki gebeliğim evet çok korkmuştum dış gebelik mi diye yada boş gebelik mi diye... Allah’a şükür normal bi gebelik geç döllenme olduğu için öyle düşükmüş. 2 gün sonra tekrar baktırmıştım 148 e çıkmıştı 11den😍🙏🏻
Duyguxx Meralll canım değerin düşük ve düzenli artmamış ama Allahtan ümit kesilmez sonucunubizimle paylaş olur mu 🙏🏻
Meralll Minnosizmmm Dr a gidiyorum canım ama Dr um normal de olabilir dedi ben daha fazla panik yapıyorum, haftaya Salı günü çağırdı biraz bekleyelim dedi
Meralll Amyleec ben de bu defa daha temkinliyim. Daha önce kalp atışı olmadığı için kürtajım var o yüzden kendimi kaptırmıyorum hamile gibi hissedemiyorum. Ama dediğim gibi Dr um rahat ben daha çok panik yapıyorum. Dr um bu artışa normal diyor..
Amyleec Cemsal tek bir değerle anlayamazsınız ki benim de ilk değerim 100lerde idi Iki gün sonra 300 küsür olmuştu belli olmaz yani heyecan yapmadan bekleyin ben emin olmayana kadar ben hamileyim diye düşünmedim kimseye de söylemedim
ZhrSn Cemsal kimyasal gebelikte iki gün sonra değerde düşme olur canım rakama hiç takılma bence sen iki gün sonra tekrar yaptır tahlil iki kat artış gösteriyor mu diye
Meralll Duyguxx hayırlısı inşallah canım sağlıkla olsun da.. şu an beklemekten başka yapabileceğim birşey yok sanırım. İnşallah paylaşırım tabi ki buradan da sonucu..