2 sene önce doğum yapmıştım ilk gebeligimde 2 doz aşımı oldum 20. Haftada olunuyodu diye biliyorum ama bu 2.gebeligimde 22+3 olduk arayan eden yok koruyuculugu olduğu için yapilmiycak mi acaba bilgisi olan var mı yada sonraki haftalara doğru sadece 1 doz mu yapılacak bilmiyorum bilenler varsa bilgilendirir misiniz 🫠