elifozdemi ben sancıdan değil nasıl çıkacak ordan diye korkuyordum, hala korkuyorum😅 sancı regl sancısı gibi başlıyor açılma arttıkça ağrı da artıyor bele falan vuruyor ağrısı. Yani regl ağrısının fazla versiyonu gibi düşün. Normal doğuranlara büyük saygı duyuyorum 😅🙏🏼