Bi kaç haftadır zaten sağ göğsümün altında kaburgam ağırıyordu ama hareketleri kısıtlayacak şekilde değildi ve geçiyordu ama bi iki gündür o kadar ağırıyor ki kaburgam nefesim kesiliyor yavaş hareket etmeme rağmen çok ağrım oluyor. Hangi tarafa dönüp uyursam uyuyayım ağrım hafiflemiyor artıyor sanki ve uzanıkken kalkmaya çalışmak resmen dakikalrımı alıyor. Merak ettiğim normal doğum yapabilirmiyim acaba bu ağrıyla yaşayan var mı? 36. Haftamdayım bebek iki hafta önden gidiyor.