1 haftadır basım zonkluyor gözlerim yerinden çıkacak artık yemin ediyorum 1 dakika bile kesilmiyor ağrısı birde öksürük var öksürdükce basım daha kötü oluyor duvarlara vurasim geliyo artık dayanamıyorum acile gidiyorum sadece parol veriyorlar gram faydası olmadı onunda çok kötüyüm bebeğe bı zararı olacak diyede korkuyorum gebelikte bugün 12. Hafta yarın özele gitcem bir umut belki biseyler yaparlar çok kötüyümmm böyle olan var mı daha önce