Oğlum 6 yaşına gelince hamile kalmıştım. Nasip değilmiş 14+1’de kürtaj oldum. Gittiğim bi doktor ilk adetten sonra, kürtajımı yapan 3 ay sonra dedi ama ben eski usül 6 aydan önce düşünmüyorum dedim. Ki sağlık ocağındaki hemşire de doğru olanı yapıyorsun dedi. Sonra araya başka şeyler girince ertelemek zorunda kaldım. Şimdi 5 haftalık hamileyim aralarında 8,5 yaş olacak inşallah 🙏