kızlar bebeğim gündüz hareketliydi bende gayet iyiydim her zamanki günlük işlerim ve yoğunluğum vardıı eve gelince pedde kahverengi leke gördüm hemen doktoruma yazdım ped takibi yapalım yarın seni göreyim dedi şimdi uzandım dinleniyorum ara ara bebeğimin hareketlerini de hissediyorum ağrım sızım da yok açıkcası ama bu leke moralimi çok bozdu böyle bi durum yaşadınız mı daha önce neden olmuş olabilir?