1cey fatmabaki ay yok, soğan çayı mayı bilmem neyi zararlıdır, yani suyunu kaynatıyorlar bir şey yapıyorlar ya onlar. Yoksa soğan zararlı değil ikinci gebeliğim ilkinde de yedim hicbisey olmadi
fatmabaki 1cey sumakla olunca biraz gerdi beni korktum işin açıkçası umarım artık biraz daha sakin ve rahat bir dönem geçiririm🩶
fatmabaki happyela gerçekten annelik beni deli etti ben böyle değildim böyle olanları anlamazdın şu an ben böyle bir kalıba girdim🙃
1cey fatmabaki endişe etme hamilelikte yasaklı şeyler belli zaten çiğ et bazı bitki çayları gibi, soğanla sumaktan bişey olmaz 💖 doktoruna sor gene kontrolde için rahat eder
fatmabaki 1cey yani benim regl gecikince bile sumak suyu içtim getirmedi ama bebeğe bu kadar kolay etki eder mi diye düşünmedim değil
zeynepctk fatmabaki sumağı her salatama kullanıyorum bolca da koyarım gönlünüzü ferah tutun düşüğe sebep olması için bir tarla falan yemeniz gerekiyordur bence maydonoz için bir doktorun böyle söylediğini duymuştum o da aynıdır
melisasak35 fatmabaki hergün sofrada sumak soğan limonlar yerim 2 hamilelik geçirdim ondada yedim bişey olmadı suandada hamileyim hiçbişey olmaz afiyet şifa olsun soğanın antibiyotik özelliği var düşük yapacagını falan sanmam
fatmabaki melisasak35 ya zaten hunharca yemedim yarım soğandı ki eşim ile birlikte yedik midemi rahatsız eder diye de ben çok az yedim soğanı sumak desen o da çay kaşığı kadar falan ya vardı ya yoktu umarım akıl sağlığımı kaybetmeden ilerlerim🤭
merve588 fatmabaki gebeligimin başından beri sogan çok tükettim şükür suana kadar bir sorun yaşamadım ☺️
melisasak35 fatmabaki ahahaha annelik böyle bişey simdiden koruma iç güdüsü başlıyor sende haklısın :)