Geçenlerde de yazmıştım bebeğim 8 haftalıktı ancak 6 haftalık olarak ölçülüyordu 1 haftadır aynı ancak büyüme ve kalp atışı var sadece kalp atışını duyamıyoruz doktorum geç döllenme yada sağlıksız gebelik olabileceğini söylüyor. Acaba doktorumun cihazından kaynaklı olabilir mi daha önce böyle bir durum yaşayan var mı daha bebeğim küçük olduğu için kötüyü de düşünmek istemiyorum🥹