bahar1995 34+5 de doğum yapım öyle bir sancı değildi sağ taraf belden giriyordu biraz durup geçiyordu yarım saat faln sürüyor du iğneler ağrı kesici serumlar falan vuruldu anlık fayda etti tekrar başladı daha sonra sancım devam edince 5 dk içinde doğuma aldılar ve tam 34+5 te doğum oldu bebeğim 8 gün yoğun bakımda yattı bir gün beraber anne otelinde kaldık ertesi gün taburcu olduk çok şükür Allah’a şuan bebeğim iyi bir sorun yok bu arada nst de sancım son gün hiç çıkmadı ama ben hissettim