Merhaba İsmim Selin güzel anneler 18 haftalık hamileyim. Doğumum 16 Eylül gösteriyor. Urfa da ikamet ediyoruz. Eylül ilkbahar gibi geçiyor ama Ekim akşamları soğuk olup esiyor. Yani ilkten sıcak olsa da soğuğa geçiş yapacağız. Siz alışveriş de neler aldınız. 4 tane sıfır kollu yeni doğan çıtçıtlı aldım. 3 tane de 3 ay aldım 2 tane kısa kollusu var. Liste felan hiç yapamadım daha