Kızlar selam
33+4 teyim
İdrar yolu enfeksiyonu ile başım belada yani kaç kere monurol kullandım
Beş tane fıxef antibiyotik kullandım
Şimdide piyeloseptyl kullanıyorum doktor günde üç kere on gün iç dedi
Ama böbreklerim çok ağrıyor daha öncede olmuştu kaç kerede. Dün gece yine aynı şeyi yaşadım ağrı birden bi girdi sırtıma kadar vurdu parol içtim yattım sonra sabah kalktım kahvaltımı yaptım bir sıkıntı yok sonra birden ağrı yine başladı sol tarafımda yani ağrıdan duramadım çok şiddetliydi. Sonra eşimi aradım kadın doğum acile gittim Nst sıkıntı yok ultrason sıkıntı yok enfeksiyondan olabilir dedi suyu çok iç dedi
Sizce başka ne yapabilirim ki