adaytomomy
öncelikle kendinize asla strese sokmayın olmuyor diye çünkü ben 7,5 senelik evliyim 3 kere tüp bebek bir kere aşılama yaptırdım olmadı bu sene tekrar tüp bebek yaptırmaya karar verdim 1,5 2 ay öncesinden folik asit kullanmaya başladım sonra kartal lütfü kırdal hastanesine gitmiştim tahliller yapıldı kist var diye bir ay ertelemişlerdi ben adet oldum sandım tekrar gittim muayene ettiler yumurtalar çok iyi durumda hemen iğneleri başlıyalım bu akşam dedi doktor ilaçları yazdı tekrardan beni kan vermeye yolladılar beta hcg ye bakıcaz her ihtimale karşı dedi negatif çıkınca iğneler akşam başlayın dediler eve geldim iğneleri bulmaya çalıştım evimden uzak bi eczane de buldum otobüse bindim tahliller çıkmış mı baktım gebelik testim pozitif çıkmış kuzenim kadın doğum doktoru onu aradım sen hamilesin dedi ben şok oldum mutluluktan ağladım otobüste şuan da 3 aylık hamileyim size bunları anlatmak istedim çünkü hiç bi zaman umudunuzu kaybetmeyin çünkü. Rabbim ne zaman nasip ederse evlat size o zaman geliyor. Ben kartal devlet hastanesinde ki doktordan çok memnun kalmıştım konuşması yaklaşımı çok iyidi Dr. Ali Yılmaz