Kızlar gebeliğimden önce ürtikerdim bir kaç senedir ilaca bağlı hale geldim 10 mg kullanıyordum hamile kalınca bıraktım ki zaten hamile kalınca 3.aydan sonra yavaş yavaş geçmişti rahatlamıştım ama şuan 33+4 günlüğüm stres ve üzüntüden yeniden başladığını fark ettim aranızda ürtiker ilacı kullanan varmı gebeyken?