Deletedmom_877 alpanne3 sonrası ne oluyor peki yani mecbur doğması lazım mı oluyor 43. Hafta da olmaz sanıyorsam
alpanne3 Deletedmom_877 eğer normal doğum ıstersen suni sancı verıyorlar açılma vs olmazsa sezeryana alırlar
Deletedmom_877 halew artık mecburi oluyor yani ya anne de ya da bebekte sıkıntı oluyor yani bebek kendini ayarlıyor sanıyorsam