hemsut 35+4 oldum , arada bi adet ağrısı gibi kasiklarim sizliyor sadece ama, belim de aynı şekilde, hafif yani, gece de oluyor, bu yalancı sancı dedikleri mi oluyor
semraren hemsut canım aynısı bende oldu nstye girdim sancım çıktı ciğer geliştirici vuruldum dün ve bugün. Bir gece hastanede yatısım yapıldı. Ayrıca sancım durdurulup ilaç verildi. İstersen doktoruna söyle ve nstye gir. Amacım korkutmak degıl önlem alman
emine1235278 hemsut benimde bu sekilde adet agrisi gibi kasiklarimda ve belim asiri derecede ağrıyor sanırım kasilma bunlar sezeryan olacagim sali gunu kontrolumde soyleyecegim cunku beni ozellikle bel agrisi cok zorluyor :/
hemsut emine1235278 anladim, insallah kolay bi doğum olur , benim zorlayan cinste ağrılar degil, hafif hafif adet öncesi olur ya onun gibi
mervesdoruk hemsut 36+3 deyim geceleri tuvaltım gelince yuruyemiyorum o sertlık ve agrıyla kalkıyorum gün içinde karnım cok sertleşiyor tekmeler can yakıyor bacaklarımı ayırmadan yüreyemiyorum vajinaya asırı bi baskı hissediyorum
semraren hemsut canım adet ağrısı gibi belde bir agrı ve bacaklarıma vuruyordu. Bebegım karnımda toplanıyor gibiydi. Ben sancı olacağını dusunmedım. Normal standart nst için gidip sancıyla karsılastık. Telaslanman için degıl önlem alıp içini rahatlatman için yazıyorum canım. Çünkü sancın var ve önlem almaz isen dogum gerceklesebilir
merve588 hemsut 35 haftadan beri yalanci sanci ceken biriyim aşırı yipratti agrilar beni 37 +4 deyim ve halen sancilarim devam ediyor sezaryene kadar dayanirmiyim bilemiyorum 🥹
merve588 hemsut bazen regl ağrısı gibi bazen ayakda zor adım atiyorum tuvalet bile yaparken agrim oluyor o derecede 🥹
zehea hemsut yalancı sancılarmıs bende 36 oldum ondan öncesinde acile gitmistim ama yalancı sancılarmıs sık sık glemesi lazım dinlenince yani naparsanız yapın gecmemesi lazımmıs benim geçiyor mesela nişanınız suyunuz lekelenme veya kanama olursa ciddiye almalısınız birde düzensiz ama sürekli oluyosa içiniz rahat etsin diye gidebilirisnz birde pozisyonu nasıl baş aşağı mı
hemsut zehea geçiyor zaten beni aşırı derecede rahatsız eden ağrılar gibi degil , tam olarak adet oncesi sizilar gibi benim adet oncesi agrilarimda zaten kıvranma şeklinde olmazdı hiç