zelih8a8wa kesinlikle al sancı sırasında hızlansın diye sıcak su tutuyorsun karnına ve o an hijyen aklına bile gelmez adamlar nst takıyorlar kaç hastaya takılıyor günde yattığın sedyeye Allah bilir kimler yattı özellikle hastanede çok bi beklentin olmasın zaten o anki acıyla hijyen düşünmezsin ben havlu almayı unutmuşum her su yaptığımda peçeteyle kurulamak zorunda kaldım çok zor oldu