GokSem bizde boyle bakarsak 18 haftalik oluyoruz.17 hafta icerisndeyiz
Olur boyle zaten.benim bebeyim erken dollenmis.hen 26 kasim iliskiye girdik 27den bulantilarim olurdi gebelik belirtilerim olurdu.hemde ilk defa evlenmisdim ve ilk iliski idi bende kendimi hamile hiss ediyordum zaten.ama inanamiyorsum.19 kasim-24 kasim benim adet donemimim idi hic o donem ve o donemmnen kaabak iliski yasamamisim.dugunumde 19 kasim idi zaten🤣o uzden bekleyip oyle etdik.oylede bir Minigimiz geldi heyatimiza😍😍😍Hepimiz boyle suprizi gozlemiyoduk yaa.hepiniz cok seviyoruz onu.Gelmeden kendini isdetmis yavrucak😍Inwallah iyi olur kolay olur dogurmagimiz Amin inwallah