Kızlar merhaba 26+3 günlük hamileyim arada bir kasığın olduğu bölgeye sağ ve sola kramp hafif iğne batar gibi sancılar giriyor bu haftalarda sizce normal mi bazen hiç olmuyor bazen de oluyor mesela bugün hafif kranp tarzı ağrılarım var sizce neden bilgisi olan var mı veya bunu yaşayan var mı bu haftalarda normal bebek büyüdüğünde falan diyorlar ama bilmiyorum sizce normal midir