Bebek kanalda baya aşağı inmiş diye paylaşmıştım zaten gören olmuştur belki ama kızlar karşıma çıkıyor 36 dan sonra işte şu egzersizleri yapın falan diye ben yapsam mı yapmasam mı bilemiyorum zaten çok fazla baskı hissediyorum erkenden gelmesini de istemiyorum ne yapacağımı şaşırdım. Bu çömelip yürüyüş falan yapıyorlar ya onları yapmalı mıyım sağlık ocağında ki ebe yürüme bile dedi 😅