Şimdi benim ilk hamileliğim şuan 8+4 ilk zamanlarım olduğunu biliyorum destekçim yok tekim bir tek eşim var ve kayınvalidem ikiside çok iyi saolsunlar ama ben şimdiden kendimi çok yalnız hıssediyorum kimsem yok gibi ve sürekli saçma sapan rüyalar görüp duruyorum bilmiyorum benimle aynı durumu taşıyan birileri var mı ama sürekli nasıl doğuracam diye düşünüyorum düşünüp kafa yoracağım bişey bulamazsam bunları düşünüyorum ne yapacağım bilmiyorum bebeğime kavuşacağım için mutluyum mi o kadarda mutsuz ama bebeğim olacağı için değil mutsuzluğum genel olarak çok kötü bi ruh halim var