Niquw 33haftalik hamileler sizlere dogum tarihi ne zaman konuldu?? Bide boyu kilosu kac. Bide hangi vitamin ve ya hap kullaniyorsunuz??
Duru03 Niquw ben hiçbirşey kullanmıyorum tahmini 20 mart demişti doktor sezeryan veya normal diye bişi söylemedi şuan kilosunu bilmiyorum yenilerde kontrole gitmedim daha
Esrahiramirac Niquw benim sezaryen olduğu için hemen belli oldu 13 mart doğumum geçen hafta 42 cm 1900 dü kilosu kan ilacı decavit extra bi vitamin daha kullanıyorum canım
123w123w 32 haftalığım erken doğum riskim var 30 haftalıkken 1.450 gr dı decavit kullanıyorum vitamin habı
Oge 33 + 5 2 astım ilcı bi alerji ilacı bi progestan decavit magnezyum kalsiyum kan burun spreyi rahm ağzm 26 mm düştü kilosunu en sn 15 gn önce 2050 ydi erken doğmasn die dua ediormmm 🙏🏻
Halidemat EgeBebek Ablamın 31 de suyu gelmişti bebek sezeryanla alındı 1.500 kilo doğdu küvezde kaldı. Şimdi çok iyi 10 aylık oldu. Korkmayın yaşayacapı haftada doğuyor
Esrahiramirac EgeBebek dualarım seninle canım inşallah bi aksilik olmaz içini ferah tut sağlıkla kavuş bebeğine hiç korkma