Merhabalar 6 şubatta doğum yaptım yaklaşık 1 ay süre de kanamam devam etti son 2.5 hafta az az ama tam anlamıyla bitmesi 1 ayı buldu. 18 martta kırkım çıktı o günden itibaren bugün regl oldum sanırım emziriyorum şu an regl olmam normal mi konuyla ilgili bilgi sahibi annelerden destek rica ediyorum:)