Kızlar bugün 15 haftalık oldum koku hassasiyeti beni bitiriyor 8. Haftadan sonra başladı mutfağın önünden geçerken bile öğürme geliyor bi koku var değişik balık gibi desem değil çok fena tokken açken aşırı koku oluyor tokken yemek görmek istemiyorum yemek yapmaya mutfağa giremiyorum🥲 canımın istediği şeyleri bile yiyemiyorum ekşi tuzlu şeyler bastırıyor ama 5 10 dakika belki🥲çok canım sıkılıyor şikayetlenmekte istemiyorum ama 🥲 ilk gebeliğim tecrübesizim bu konularda 🥲 ne zaman biter bu durumlar kaçıncı haftada azalır sizin kaçınca haftadan sonra azaldı🙈