Kızlar tüp bebekle hamile kaldım 2 yıl önce açık miyom ameliyatı geçirmiştim 18 miyom alındı tüp bebeğe başlarkende doktor küçük miyomlarım olduğunu ama gebeliğe engel olmadığını söyledi yumurta toplama transfer derken sürecim ilerledi bu arada miyomlarımda büyümüş en büyüğü 6 cm olmuş 10 a yakın miyomum varmış neyse güzel haberi aldık ilk betam 400 çıktı 1 hafta sonra 28 bin çıktı 5. Haftada kese göründü düzgün sınırlar içinde dedi doktor 7. Haftada kalp atışı ve bebek için gittik ama kese büyümüş bebek henüz yoktu doktor haftaya tekrar gel dedi çok moralim bozuldu hala iğne ve ilaçlarıma devam ediyorum inşallah hayırlı haberler alırız hepimiz benim gibi bir süreç geçiren varmı kızlar