dgngr Yıllarda çeyreklerimi ve bileziklerimi çantamda taşıdım. Pazara, markete, parka, misafirliğe vs her yere gittiğimde yanımdaydı. Annem hep kızardı bir gün çaldıracaksın veya kaybedeceksin diye. 80 tane falandı bu arada çeyrekler 🤣 çantamı dolabıma koyardım evdeyken de hiç saklamadım ya. Şimdi ne cesaretmiş diyorum kendime 🤦♀️ eşimden de gizliydi bide çeyrekler bilezikleri biliyordu sadece 🤣 sonra eşim buldu zulamı 🤪 aklıma girdi bundan 5 sene önceydi tabi. Üzerine biraz kredi çekelim gel ev alalım vs dedi. İyiki de yakalamış diyorum. O zaman 560 a aldık evi şimdi aslaa alamazdık. Benimde üstümden yük kalktı 🤣