Dilaraclkalav benim doğumdan 2 gün önce sancım başladı 2 gece acile gittim devlete nst de sancım az çıkıyordu ikincide artik hasta bakıcı bile azarladı beni böyle hemen olmaz doğum diye ebeler falan baya laf söyledi bisey yok niye geldin diye sanki gecenin 3 ünde keyfimden geldim sıcak yatağımı bırakıp o sanci sabahında artti sıklaştı 3.gece kendi doktoruma gittim özele yatisimi yaptı ertesi gunde doğurdum sende önce evin içinde yürü falan geçmezse öyle git çünkü o doğum sancısı gelince yürüsende koşsanda geçmiyor canım