Bnde iki doz oldum 32de doğum yaptım iyikide yapmışlar iğneyi oğlum 1 gün destek aldı kızım kilo olarak düşük olduğu için 7 8 gün en düşkten oksijen desteği aldı şimdi kendi başına nefes alıyor çok faydalı hareketleri azalıyor evet ama bi sıkıntı olmuyor çok şükür