brfn2110 anneler medipol pendikte doğum yapan varda tecrübelerini paylaşabilir mi? hemşirelerin ilgisi nasıl, emzirme için destek veriyolar mı doğum öncesi ilgi nasıl bir de odalar küçük geldi gözüme ama bilgisi olan yazabilir mi
aybarsmom16 brfn2110 ben 2022 doğum yapmıştım doktordan çok ebelerden memnun kaldım onlar olmasa çocuğumu emziremezsim hep dua ederim valla çok ilgilelerdi
esmacuk brfn2110 ben 2023’te kızımı orada doğum yaptım mesai dışı olduğu için kendi Doktorumu çağırmadım nöbetçi doktorda doğum yaptım Aytekin hanım da ben çok memnun kaldım hastanenin temizliğinden doktordan ebelerden oda da gayet yeterliydi bence ne küçüktü ne çok büyüktü emzirme konusunda da hemşireler gidip geliyorlar sıkıntı var mı yardımcı olalım diye ikinci bebeği hamileyim maalesef İstanbul’da değilim artık ama İstanbul’da olsaydım yine o hastaneyi tercih ederdim
medo28 brfn2110 ben 20 gün önce doğum yaptım canım. Aytakin hocaya gidiyorum. Zorunlu sezeryan oldum. Sızıntı şeklinde suyum geldiği için acilden yatış yaptım yani üç gün kalmış oldum hastanede bu süreçte gerçekten ebeler hemşireler hepsi çok ilgililerdi. Yani o yardımcı temizlik yapan ablalar bile çok tatlı güler yüzlüydü. Odadan odaya değişebilir ama bana yeterli geldi odanın büyüklüğü. Doğum sonrası benimle birlikte çıktı bebeğim odaya hemen emzirme danışmanı hemşire geldi anlattı her şeyi yardımcı oldu.Gerek doktorum gerekse hastanedeki çalışanlar olsun hepsinden çok memnunum ameliyat hane ekibi bile çok tatlıydı sürekli sohbet ettik sezeryan sürecinde şakalaştık. Ben gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.🌸
brfn2110 esmacuk ayy ben aytekin hocaya takipliyim ve çok memnunum nasip olursa onunla ilerlicem inşallah teşekkür ederim
esmacuk brfn2110 evet ben de Aytekin hocadan çok memnun kaldım hatta keşke en baştan ona gitseydim bile dedim benim Doktorumu bir arkadaşım gidiyordu o önermişti o yüzden ona gitmiştim Emine hanımdı. Kendisi iyi bir doktor aslında ama biraz panik birisi öyle hani daha çabuk korkup sezeryana dönebilecek bir doktor Aytekin hanım öyle değil çok Relax pozitif birisi. Benim Sancım sıralarında bir arabebeğin kafasının şiştiğini Ebeler Ebeler gördü doktora söylediler geldi baktı evet dedi şişmiş biraz ama doğum engel değil yapacağız biz bunu dedi yine benim bebeğim kakasını yapmıştı bunun da dereceleri varmış Ali çok fazla yaptıysa o zaman bekletmeyi hemen sezeryana alıyorlar ama benimki az yapmıştı o yüzden yine doktor sorun olmaz dedi muhtemelen bunlar Emine hanımla yaşasaydım beni hemen sezaryene alırdı. Bir de benim doğum çatla çıktıktan 40 dakika sonra gerçekleşti biraz uzun sürdü bunun da sebebi bir tane ebenin beni tam açıkla ulaşmadan doğum haneye götürmesiydi. E beni çatala çıkarıp doktoru da çağırınca doktor tam açıklık olmamış geri gitsin diyip indirmedi beni doğal olarak o yüzden biraz uzun sürdü yine de bu 40 dakika boyunca hiç güler yüzlülüğüden kaybetmeden herhangi sinirli bir ifade bulunmadan bana motive vererek doğumu gerçekleştirdi kendisinden çok memnun kaldım herkese de öneririm
brfn2110 esmacuk tek kötü yorum yok hakkında gerçekten sadece randevu bulmak zor muayne günü sonraki ay randevumu hemen alıyorum onca yoğunluğuna ragmen muayneleri bile uzun sürüyor gerçekten alanında başarılı biri
brfn2110 ozlemanneyim en son normal 41 di ama mesai dışına denk gelir kendi doktorunu istersen ekstra 9 bin daha alıyolarmış
brfn2110 alpanne3 ay sizin çok yaklaşmış hayırlısıyla gelsin inşallah benim 2 ayım kaldı çok güzel bir doğum yaşarsınız umarım sonrasında tecrübelerinizi bekliyorummm
alpanne3 brfn2110 amin ınsAllah hepımızın doğumu çok güzel olurda bebıslerımızı sağlıkla kucağımıza alırız 🌸
derinma medo28 bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almışsınız. Gözünüz aydın öncelikle. Sezeryanda dikişleri Aytakin hoca atıyor değil mi? Bebeği çıkarıp başka birine mi devrediyor? Bir de dikişleri nasıl, dikişlerde bir sıkıntı var mı?
merveuyarr Merhabalar pendikte yüzyıl hastanesi hakkında bilgisi olan var mı?Doktor,doğum,hastane durumları gibi bilgilere vakıf olan var mıdır?
medo28 derinma sağolun çok teşekkürler.🌸Dikişlerim iyi çok şükür bir sıkıntı yok ama dikişi kim attı hiç bilmiyorum sormak aklıma gelmedi açıkçası. Kendisi atmıştır diye düşünüyorum.