zzehra2727 ben de aynı şekildeyim 2 gn önce şiddetli bel agrım oldu sonraki gün öğlene kadar bekledim geçti sabahları regl ağrısı gibi şiddetli oluyor sonra geçyor karnımda da bugün de aynı oldu bel ağrısı da devam ediyor yürürken de aşağı baskı hissi ağırlık hissi var belki doğum yakındır o yüzden yaşıyoruzdur