adaluna12 Daha önce sezaryen yapmış olanlar yorum yaparsa sevinirim. Doğum yapalı 20 gün oldu. Şuan ki halim normal mi merak ediyorum. Karnıma değdiğinde rahatsız oluyorum. Değdiğimde ağrı-acı gibi bir his var. Dikişin üstü karın bölgem çok sert,dikişin altı yumuşak Kanamam ilk 10 gün bitti gibiydi. Sonradan arttı siyah su gibi akıntım oluyor,bazen az bazen çok. Yürürken hala paytak paytak yürüyorum,dikiş bölgesi rahatsız ediyor. Küçük tuvaletimi yaparken hemen başlayamıyorum, bir süre bekledikten sonra başlayabiliyorum. 5.Bir de sanki karnıma bastırınca, bebişi koyduğumda ya da korse taktığımda kanama artıyor.
gamzebydmr0303 Canım öncelikle geçmiş olsun Allah analı babalı büyütsün inşAllah Saydığın çoğu şey normal ama ben hiç korse kullanmadım korse sezeryan doğumlar için biraz dikişlerde ağrı yapıyor
adaluna12 gamzebydmr0303 amin inşallah tşk ederim. Doktor 3.gün itibari ile takmamı istedi ama 2 gün taktm sonra rahat edemediğim için takamadım zaten
gamzebydmr0303 Sezaryen doğumda normal doğum bakarak kanama daha uzun sürebilir benim hepsinde 1 aya yakın sürdü
adaluna12 gamzebydmr0303 inşallah. Benim 1 normal 1 sezaryen doğumum var. Artık kapattım doğum defterini. İkisi de zor
adaluna12 gamzebydmr0303 dikişinizin üst kısmında sertlik de olmuş muydu. Bazı yerler taş gibi. Doktorum buz koy dedi ama buzla daha da sertleşti sanki