tahamommy newmomad 17+ da hissettim mısır patlaması gibi pıt pıt şeklinde 🥹 günde 1 kez falan hissettiriyodu kendini, gün içinde hareketi vardır ama akşam böyle sessizlik olunca uzandığımda daha iyi anlamıştım o olduğunu
nkkl newmomad 17 den sonra baloncuk patlar gibi arada minik hissettim 19 da tam hareketlerini dışardan görmeye başladım
esmacuk newmomad ben 20.haftads hissetmiştim kızımı şimdi ikinci bebeğime hamileyim daha 14 haftalık henüz hissetmiyorum
hanifeali newmomad canım bende 20 haftalığım üzülme bende tam hissedemiyorum 2 gündür fln pıt pıt şeklinde hissediyorum ilk gebelik olduğu için ayırt edemiyoruz akşamları rahat bi şekilde yat sessizlikte eminim ufak bir şey hissedersin tam hareket bekleme pıt pıt minik olur
newmomad hanifeali ya bugün böyle bi pıt oldu gibi ama emin olamadan kesildi 🙈 uyurken mi oluyor anlamıyorum ki artık hissetmek istiyorum 😂😂
hanifeali newmomad benim hissettiğim tam uyumaya yakın oluyor o pıtpıtlar bebeğin 🫠iyice dinle daha güzel hissedeceksin
sweatmother newmomad ilk hamileliğimde 17. Hafta da hissettim ikinci hamileliğim 14. Haftada hissetmeye başladım şuan 18 daha net hissediyorum artık
ladybugs 12den sonra başlamıştım hissetmeye çok tuhaftır ki🙈🙈 telefonla konuşurken biri içimden bana 4 defa vurdu pıt pıt diye o zaman anlamıştım, şuan 20 haftalık sayılırım yine gün içinde hissettiriyor kendini. Özellikle yorgunluk sonrası oturunca falan 🌸
pengumommy İkiz gebelik ilk 14 gibi pıt pıt hissettim emin olamadım şuan 17+4 deyim arada nadir hissediyorum