Merveee1 anneyim_ normalde zaten çok su içiyorum ama hamile kaldığımda 10 dk da bir kalkıyordum özellikle gece çok kalkınca fark ettim test yaptım
anneyim_ Merveee1 her gebeliğin belirtisi farklı sanırım bende normalde çok su içerim ilk hamileliğimde extra olarak ağız kuruluğu vardı hep su içme isteği geliyodu
Merveee1 anneyim_ aynen farklıdır zaten benimki planlı gebelikte İlk de bas donmesi olunca dedim herlde bunu da o şekilde anlarım diye ama öyle olmadı . Hamile misiniz suan
anneyim_ Merveee1 değilim ilk gebeliğim düşükle sonlandı iki ay geçti üzerinden bu ay bekliyorum altı gün var adete test yaptım negatif ama kasık ağrım yine su isteği var acaba mı diyorum negatif çıkınca da umutsuzluğa kapılıyorum
Merveee1 anneyim_ benim adetim e 2 gün vardı test yaptım negatif çıktı 3 gün sonra tekrar yaptım pozitifti inş seninde 2. Test denemende pozitif çıkar
Edayslm Merveee1 inşallah benimde öyle olur dicemde hic umudum yok adetime dört gün kala erken gebelik testi yaptık negatif cıktı hala umut tasıyo insan yaa nasıl birşey bu
Bebekim123 anneyim_ koku hassasiyetim artmıştı eşim evim yapılan herşey ve adet olmadan önceki tüm belirtilerim vardı şişkinlik göğüs hassasiyeti kasık ağrılarım falan annem demişti ilk beni görünce sen hamilesin hemde 20 günlük diye 😂ve hakikaten gittiğimde 20 günlük hamile çıkmıştım 😍💃🏻 Adetime daha üç gün falan vardı yalan olmasın canım
Meriipella1 @anneyim_ çok çok uyku hatta erken yatıp çok geç uyanmak Kasık ağrıları Göğüs ağrısı Mide bulantısı Halsizlik Baş dönmesi Çok hafiften belde adet ağrısı gibi ağrı Bunlar benim belirtilerimdi inşallah allah hayırlısıyla sanada bir evlat verir 🙏
Didoss anneyim_ canım herkeste farklı oluyor benim geç döllenmeydi aynı adet belirtileri kaşıklarımda çok şiddetli ağrı vardı göğüslerim çok hassastı bulantı kusma baş dönmesi vs olmadı adetim geçtiğinde test yaptım negatif çıkmıştı bi hafta sonra tekrarladığımda çift çizgiyi gördüm herkeste ayrı belirti veriyor
Merveee1 Edayslm olur inş ya herkesin imtihanı farklı allah istemeyene veriyor çok isteyene vermiyor farklı bunu genel olarak söyledim yanlış anlamayın 😒 İnan’ın benim 2. Gebeliğimi eşim çok istedi ben hiç istemedim kendimi hazır hissedemedim günlerce dua ettim allahım isteyene ver diye hapı bıraktım tık diye kaldım yanı umarım allah isteyene verir size de inş . Suan adetinize kaç gün var
Linam anneyim_ Evt kuruluk vardı gündüzleri degil ama gece sık tollete gitmem gerekiyordu en çok geceleri oluyordu