senem0987 ben alttaki kiwiyi aldım biraz hantal bir model ama ben memnunum gün içinde de koyup oyuncakları önüne veriyorum oyalanıyor, kimi doktor önermiyor mama sandalyesi rahat olmazmış vs vs ben 4 aylıkken aldım bazen hafif yatar modda bazende dik modda oturdu hep mutfakta da yanımda duruyodu yemek yapabiliyodum en azından, 6 aydan sonrası için alıcaksanız diğeri de olur