taylorbarbie Sol koltuk altımda nohut büyüklüğünde yuvarlak bir sertlik var. Çok korkuyorum. Ağrı sızı yok elime geldi birden. Yaşayan var mı? Bebeğim 10 günlük.
serra04 taylorbarbie muhtemelen süt toplamış canm endıselenme doğumdan sonra olabılıyor banyo esnasında sıcak suyla masaj yaparak dağıtmaya çalış geçer şnsallah
Ecrin_47 taylorbarbie cnm bnimde bebeğim 10 11 günlükken bnde gördüm ağrısızdi bnde korktum iki üç gün sonra geçti Google den baktım sütden dolayı oluyormuş korkacak bir şey yok yani rahat olabilirsin ama geçmese bi MAMOGRAFİye git için rahat etsin
taylorbarbie serra04 teşekkürler umarım öyledir 🥹 çocuktan sonra o kadar endişeniyorum ki her şey hakkında