Merhaba kızlar
Daha once gebe kaldım ama hiç kalp atışlarını duyamadım hep düşük yaptım 4 defa uzun aradan sonra zoru basardım çok şükür 4+4 haftalıgım keseyı ne zaman gorurum cok endıselıhım bılgı almak ıstedım ayın 16 sında da randevum var 5+1 olucam o gun gorurmuyum acaba